sobota, 25 listopada 2023

Polskie Targi Estradowe - Łódź '75 (PN Muza SXL 1219) [LP]

 
LP  SXL 1219  PN Muza  (1976)
[RÓŻNI WYKONAWCY] POLSKIE TARGI ESTRADOWE - ŁÓDŹ '75



    Spis utworów:
A1. Jacek Lech - Dwadzieścia lat, a może mniej
A2. SBB - Na pierwszy ogień
A3. Paweł Kochankiewicz - Co to gra
A4. Hellen - Akropolis adieu
A5. Halina Żytkowiak - Spróbuj sam
A6. Grupa Dominika - Z krzyku rodziło się życie
B1. Budka Suflera - Memu miastu na do widzenia
B2. Lucyna Owsińska - Kto kupi szczęście
B3. Krzysztof Krawczyk - Kochałem panią
B4. Happy End - Słoneczne miasto
B5. Bractwo Kurkowe 1791 - Moja Santa Maria
B6. Pro Contra - Świat starych filmów

   Źródło:
https://www.discogs.com/release/2875227-Various-Polskie-Targi-Estradowe-%C5%81%C3%B3d%C5%BA-75

PS.

Bardzo smutny to był - przynajmniej dla mnie - tydzień.
W poniedziałek dowiedziałem się, że dzień wcześniej umarł Pan Marek Ałaszewski, założyciel, lider, wokalista i gitarzysta legendarnego zespołu Klan. Pan Marek na skutek udaru od 2016 r. nie brał udziału w życiu muzycznym, a od początku bieżącego roku, jak napisał Jego syn, był podłączony do respiratora.
W czwartek przyszła kolejna tragiczna wiadomość. W tym dniu zmarła Sława Mikołajczyk, wokalistka m.in. Trubadurów, Izomorf 67, Quorum, Czerwono-Czarnych, Pro Contry. Z Panią Sławą czasem kontaktowałem się na największym portalu społecznościowym. Żałuję, że nie dodała nic do opublikowanego tutaj Jej biogramu...
Kolejne legendy polskiej muzyki odeszły, jak to określają niektórzy, do "niebiańskiej orkiestry".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz