sobota, 11 listopada 2023

Mini Propo Popołudnia z Młodością (PN Muza XL 0785 i XL 0850) (2 LP)

 

LP  XL 0785 / SXL 0785  PN Muza  (1971)
[RÓŻNI WYKONAWCY] MINI PROPO POPOŁUDNIA Z MŁODOŚCIĄ vol. 1




    Strona A:
A1. Marek Grechuta & Anawa - Ocalić od zapomnienia
A2. Czesław Niemen - Italiam, Italiam
A3. Daniel Kłosek i Jego Grupa - Miłość Czerwony Kwiat
A4. Filipinki - Ja się w Tobie nie zakocham
A5. Edward Hulewicz i Zespół Instrumentalny E. Majchrzaka - Kochałbym Cię
A6. Jacek Lech i Czerwono-Czarni - Ja mam ciebie, ty mnie
    Strona B:
B1. Urszula Sipińska i Warszawskie Smyczki - Razem z moim psem
B2. Czerwone Gitary - Płoną góry, płoną lasy
B3. Waganci–    Wszystkie koty w nocy czarne
B4. Krzysztof Klenczon i Trzy Korony - Czyjaś dziewczyna
B5. Portrety - Król w Thule
B6. Trubadurzy - Gumowe buty



LP  XL 0850 / SXL 0850  PN Muza  
[RÓŻNI WYKONAWCY] MINI PROPO POPOŁUDNIA Z MŁODOŚCIĄ vol. 2




    Strona A:
A1. Maryla Rodowicz i Zespół Instrumentalny p/k Jana "Ptaszyna" Wróblewskiego - Gdy piosenka szła do wojska
A2. Daniel Kłosek i Jego Grupa - Ulica Siedmiu Księżyców
A3. Urszula Sipińska i Zespół Instr. p/k Piotra Figla - Niepotrzebne mi są róże
A4. Trubadurzy - Zaufaj sercu
A5. Waganci - Marzenia o marzeniach
A6. Czesław Niemen - Mój pejzaż
    Strona B:
B1. Mira Kubasińska i Breakout - Miałam cały świat
B2. Skaldowie - Wszystkim zakochanym
B3. Teresa Tutinas i Warszawskie Smyczki - Odpowiedz na to pytanie
B4. Czerwone Gitary - W drogę
B5. Zdzisława Sośnicka i Warszawskie Smyczki - Dom, który mam
B6. Andrzej Dąbrowski i Zespół Instrumentalny p/k Jana "Ptaszyna" Wróblewskiego - Do zakochania jeden krok

    Źródła:
https://www.discogs.com/release/3385954-Various-Mini-Propo-Popo%C5%82udnia-Z-M%C5%82odo%C5%9Bci%C4%85-Vol-1
https://www.discogs.com/release/15643899-Various-Mini-Propo-Popo%C5%82udnia-Z-M%C5%82odo%C5%9Bci%C4%85-Vol-2


  Kiedyś wydawcy także popełniali błędy w opisie - jako zespół towarzyszący Jackowi Lechowi w piosence "Ja mam ciebie, ty mnie" na okładce wymienione są... Czerwone Gitary.

  Jak się wydaje były tylko dwie płyty z tej serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz