niedziela, 16 czerwca 2013

Gwiazdy polskiego big beatu (cz. 2)

 W serii "Gwiazdy polskiego big beatu" Polskie Nagrania wydały kolejne trzy płyty CD z nagraniami wykonawców "mocnego uderzenia" lat 60-tych i 70-tych. Bardzo mnie cieszy wydawanie tych płyt, które zawierają wiele utworów, wydanych na CD po raz pierwszy. Oby tylko wydawca kontynuował takie działanie, dla naszego zadowolenia...


Bizony (seria Gwiazdy polskiego big beatu) (PN Muza PNCD 1468)


1.Lepiej Późno Niż Wcale
2.To Ziemia
3.Wiatr Od Klimczoka
4.Zostań Tam Gdzie Ja
5.Na Wierchach Wieje Wiatr
6.Nie Wiem Czy To Deszcz Czy Płacz
7.Spacer Dziką Plażą
8.Czarna Woda Biały Wiatr
9.Nie Spada Z Nieba Los
10.Zobacz, Wiosna Przyszła Już
11.Siła Kwiatów
12.Nie Pójdę Za Tobą
13.Nasze Wędrowanie
14.Żeby Uciec Trzeba Mgły
15.Kto Odpowie Mi
16.Niech Świeci Słońce
17.Pójdziemy Tam, Gdzie Prawdy Ślad
18.Bądź Mi
19.Patrzą Na Mnie Twoje Oczy
20.Annabella
21.I Don't Care Who Knows


Dzikusy (seria Gwiazdy polskiego big beatu) (PN Muza PNCD 1468)


1.Piastelsi
2.Bij Komara Big Beat
3.Hopa Hop
4.Dawno Wysłany List
5.Nie Będe Z Tobą Dłużej
6.Balladowe Lilie
7.Pratchawiec
8.Kiedy Mówisz Coś
9.Ta Dziewczyna Kogoś Przypomina
10.Droga Do El Paso
11.Stale To Samo
12.Na Dobre I Złe
13.Magdalena
14.Niefortunny Podrywacz
15.Letnie Wspomnienia
16.Lidia
17.Tylko Ta Noc
18.Nasz Sygnał
19.Szkodnik


Jacek Lech (seria Gwiazdy polskiego big beatu) (PN Muza PNCD 1469)


1.Bądź Dziewczyną Z Moich Marzeń
2.Ja Mam Ciebie Ty Mnie
3.Hej Dziewczyno
4.Tochę Dobrz, Trochę Źle
5.Kołysanka
6.Nie Bądź Zła O Byle Co
7.Ubieraj W Uśmiech Każdą Chwilę
8.Pozwólcie Śpiewać Ptakom
9.Nie Bój Się Ciemności
10.Na Dnie Zwierciadła
11.Cygańska Wróżba
12.Malowałem Cię
13.Gdzie Szumią Topole
14.Nie Patrz W Lustro
15.Gdy Zegar Wybije Godzinę Dwunastą
16.Jeszcze Nie Wiem Jak Cię Pozegnam
17.Nie Mówię Żegnaj
18.Czereśnie, Wiśnie
19.Dziś W Sennym Parku
20.Uciekłaś Mi Na Drugą Stronę
21.Wiem, Że Tak Nie Może Być
22.Ballada O Dzikiej Róży
23.Partyzancka Ballada

4 komentarze:

  1. Dzikusów i Jacka Lecha chętnie bym posłuchał.
    Ciekawa seria

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w tym celu firma Polskie Nagrania wydaje płyty z tej serii. Trzeba tylko dokonać zakupu, albo pożyczyć od znajomych...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę się wydawcy serii rozkręcili. Wyszły kolejne części cyklu "Śpiewające dziewczyny", "Toni Keczer" "Michaj Burano". Dobór nagrań jest jednak dyskusyjny, a komentarze na płytach sugerują, że pisano je na "kolanie". Liczba błędów woła o pomstę do nieba. Po płycie Dzikusów dam sobie chyba spokój z kupowaniem. Pierwszy perkusista Dzikusów to raz Górka, raz Burka, Emil Dimitrov śpiewał wg. Polskick Nagrań "Letnie wspomnienia". Brak podanych źródeł nagrań itp..., W stosunku do Kameleon Records, które wznawia Skaldów i nie tylko, nie ma skali porównawczej. Polskie Nagrania nie szanują odbiorców. Kilka moich maili pozostaje od kilku lat bez odpowiedzi, a moich komentarzy na ich stronie moderator nie puszcza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za cenne uwagi. Myślę, że serie obu wydawnictw są dla nas fanów polskiego bigbitu bardzo cenne. Czekamy na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń