niedziela, 28 kwietnia 2024

Discorama (Polskie Radio PRCD 1009) [CD]

 
CD  Polskie Radio  PRCD 1009  (2007)
[RÓŻNI WYKONAWCY] DISCORAMA (DISCORAMA 1 & 2)
seria: POLSKIE RADIO PRZYPOMINA volume 3 (2 oryginalne albumy na 1 CD)



   Spis utworów:
 1. Waganci - Co ja w tobie widziałam
 2. Maryla Rodowicz (Maryla Rodowicz i Jej Gitarzyści) - Najgłębsza z cisz
 3. Amazonki - Nie zatrzymuj na mnie wzroku
 4. Dżamble - Masz przewrócone w głowie
 5. Pro Contra (Pro Contra i Kanon Rytm) - Nie mów mi kocham
 6. Portrety - Król w Thule
 7. Grupa ABC (Grupa ABC Andrzeja Nebeskiego i Halina Frąckowiak) - Nie ukryjesz się przede mną
 8. Filipinki - On jest tu
 9. Ala Eksztajn - Mój płacz ukoi wiatr
10. Respekt - Oboje
11. Dżamble - Chciałbyś się zabawić
12. Wiślanie (Janusz Hryniewicz i Wiślanie) - Sam gdy zechcę to powrócę
13. Grupa ABC (Grupa ABC Andrzeja Nebeskiego i Halina Frąckowiak) - Moja mała sprawa
14. Breakout (Mira Kubasińska z zespołem Breakout) - Miałam cały świat
15. Edward Hulewicz (Edward Hulewicz i Zespół Instrumentalny Tomasza Ochalskiego) - Co to za dziewczyna
16. Maria Osuch (Maria Osuch i Zespół Instrumentalny Janusz Sławińskiego) - Dałeś mi szczęścia za dwa grosze
17. Waganci - Księżyc i legenda
18. Daniel Kłosek i Aryston (Daniel Kłosek i zespół Aryston) - Która to gwiazda
19. Portrety (Eliza Grochowiecka i zespół Portrety) - O tobie, jesieni i innych rzeczach
20. Waganci - Marzenia o marzeniach
21. Czerwone Gitary - Zanim zakwitną łąki
22. Teresa Tutina (Teresa Tutinas i Zespół Instrumentalny Janusz Sławińskiego) - Chłopcy ja mam czas
23. Grupa ABC (Grupa ABC Andrzeja Nebeskiego i Halina Frąckowiak) - Nigdy nie mam czasu
24. Portrety - Obraz twój

 Nagrania radiowe z lat 1970-1971

 W nawiasach kursywą podano opis wykonawców z płyt LP.

  Źródło:
https://www.discogs.com/release/5700492-Various-Discorama



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz