sobota, 27 kwietnia 2024

Discorama 2 (Pronit XL 0766 / SXL 0766) [LP]

 
LP  Pronit  XL 0766 / SXL 0766  (1971)
[RÓŻNI WYKONAWCY] DISCORAMA 2




   Spis utworów:
A1. Grupa ABC Andrzeja Nebeskiego i Halina Frąckowiak - Moja mała sprawa
A2. Mira Kubasińska z zespołem Breakout - Miałam cały świat
A3. Edward Hulewicz i Zespół Instrumentalny Tomasza Ochalskiego - Co to za dziewczyna
A4. Maria Osuch i Zespół Instrumentalny Janusz Sławińskiego - Dałeś mi szczęścia za dwa grosze
A5. Waganci - Księżyc i legenda
A6. Daniel Kłosek i zespół Aryston - Która to gwiazda
B1. Eliza Grochowiecka i zespół Portrety- O tobie, jesieni i innych rzeczach
B2. Waganci - Marzenia o marzeniach
B3. Czerwone Gitary - Zanim zakwitną łąki
B4. Teresa Tutinas i Zespół Instrumentalny Janusz Sławińskiego - Chłopcy ja mam czas
B5. Grupa ABC Andrzeja Nebeskiego i Halina Frąckowiak - Nigdy nie mam czasu
B6. Portrety - Obraz twój

  Źródła:
http://www.kppg.waw.pl/2022/record.php?plyta=1569
https://www.discogs.com/release/2433516-Various-Discorama-2




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz