sobota, 17 lutego 2024

Opole 68 - Mikrofon i ekran (PN Muza XL 0488) [LP]

 
LP  Polskie Nagrania Muza  XL 0488  (1968)
[RÓŻNI WYKONAWCY] VI KRAJOWY FESTIWAL POLSKIEJ PIOSENKI - OPOLE 1968 - MIKROFON I EKRAN (PIOSENKI NAGRODZONE I WYRÓŻNIONE)





Spis utworów:
 A1. No To Co - Po ten kwiat czerwony
 A2. Trubadurzy - Przyjedź mamo na przysięgę
 A3. Teresa Tutinas i Zespół Instrumentalny Marka Sewena - Jak cię miły zatrzymać
 A4. Skaldowie i Alibabki - Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał
 A5. Jerzy Połomski i Zespół Instrumentalny Leszka Bogdanowicza - Jest bałałajka
 A6. Czerwone Gitary - Takie ładne oczy
 B1. Stan Borys i Orkiestra PRiTV p/d Bogusława Klimczuka - To ziemia
 B2. Rena Rolska i Orkiestra PRiTV p/d Stefana Rachonia - Za horyzontem
 B3. Kazimierz Grześkowiak i Zespół Instrumentalny Janusza Senta - Odmieniec
 B4. Irena Jarocka i Orkiestra PRiTV p/d Stefana Rachonia - Gondolierzy znad Wisły
 B5. Jan Pietrzak i Zespół Instrumentalny Janusza Senta - Spokojnie chłopie
 B6. Jolanta Borusiewicz i Orkiestra PRiTV p/d Bogusława Klimczuka - Komu w drogę temu czas

  Na stronie B tej płyty zamieszczone są nagrania z koncertu.

  Źródła:
https://www.discogs.com/release/1604594-Various-VI-Krajowy-Festiwal-Polskiej-Piosenki-Opole-1968-Mikrofon-I-Ekran
http://www.kppg.waw.pl/2022/record.php?plyta=28
5

Wobec rozbieżności związanych z tytułem tej płyty zamieściłem obie strony okładki. Za oficjalny tytuł przyjąłem ten wymieniony na tylnej stronie okładki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz