sobota, 18 grudnia 2021

Jana Tarnowska [krótki wywiad prasowy]

 Poniżej wywiad z Janą Tarnowską, który ukazał się w numerze 7/1968 czasopisma "Śpiewamy i Tańczymy"

PRZEDSTAWIAMY

  Czy znacie Janę Tarnowską?
  Za sobą ma skończone Liceum Sztuk Plastycznych, udany debiut i... 21 lat. A przed sobą?
 - Tournee po Polsce z zespołem Trubadurzy, W ciągu ostatnich miesięcy przygotowaliśmy nowy program estradowy. Czas na pokazanie go publiczności.
 - Przez kilka lat występowałaś w tercecie z dwiema siostrami...
 - Tak. Razem byłyśmy na 5-miesięcznych występach w ZSRR, współpracowałyśmy z zespołami Czerwono-Czarni i Czarne Koty.
 - Ale w końcu wybrałaś karierę piosenkarki-solistki?!
 - Wszystko zaczęło się od współpracy z Ryszardem Poznakowskim, który skomponował dla mnie kilka piosenek, m. in.
"Nie jestem już tamtą dziewczyną" i "Nie kocham cię ani trochę". Obie zresztą nagrałam dla Studia Rytm.
 - Jakie piosenki śpiewasz najchętniej?
 - Żywe, ekspresyjne, lubię także piosenki żartobliwe. Może dlatego podobają mi się utwory wykonywane przez Adę Rusowicz, Brendę Lee, zespoły Bee Gees i The Four Tops.

Jana Tarnowska
(Śpiewamy i Tańczymy 7/1968)


  Źródło:
"Śpiewamy i Tańczymy" nr 7/1968 - strona 23


Informacje na temat wokalistki mile widziane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz